$

Jag dör, okej?! Nån som bryr sig eller? Har äntligen sett en grå kavaj som fallit mig i smaken. Men nu är det ju så att om 10 veckor åker jag till USA. Den är ändå billig så vill jag ta 400 kr från mina shoppingpengar till den här saken som jag velat ha hur länge som helst? Dum fråga egentligen, ja det borde jag ju göra... Förlorar egentligen bara en VS bh då. Och dom har jag massor av ändå. Men vill ändå kunna köpa hur mkt som helst när jag är borta, fast sen kanske jag inte ens hittar nåt. Vill bada i pengar just nu. Och om nån skulle vilja donera nåt så är det bara säga till. Alla hundringar spelar roll!!! Haha.

Det jag tänker på hela tiden är USA och pengar. Så jag vill bara till USA nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0