Här är jag

Går helt okej att vända tillbaka dygnet... Somnade i bilen på väg från träningen typ. Men nu sitter jag bestämt här i köket med Spotify på lägsta volym. Sova kanske? Jo tack. Åtminstone lägga mig i sängen kan jag ju göra. Så varför sitter jag kvar, jävla fan? Alltså jag orkar inte med mig själv just nu. Hatar att jag är som jag är ibland. Synd att man inte kan ändra på det för även om man försöker så jävla mycket går det inte bara. Nu när jag tänker efter vet jag inte om jag vill ändra på något heller förresten. Man är ju faktiskt som man är, och funkar det inte så jaa. Pallante bara när saker krockar. Gäller att bara älska mig såsom jag är då, hör ni det?

Puss puss bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0