Hurt

Orkar fa-an inte med här längre. Hur många smärtstillande kan man äta och under hur lång tid? För i sådana fall går jag hellre runt i ett smärtlöst high och bara lever som vanligt än som jag gör nu. Orkar inte gå runt med dom här jävla lederna som sitter fast på min kropp. Som till och med ska bära upp mig. Dom är så jävla fucked att jag har blivit 70 år på två veckor. Inte okej. Snart lägger jag mig fan på spåret. Eller better yet, jag lägger mina fötter där så tar tåget dom problemen med sig. 46-tåget here I come.

Avreagerat mig klart. Min alla hjärtans dag middag bestod av blodpudding, bara för att jag älskar vampyrer. Ehm. Eller för att vem bryr sig om vad man äter egentligen? Lika bra att få i mig järn så hängig som jag varit.

Hörs sen då, med ett gladare humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0