Inget

Igår blev en lång kväll minsann. Länge sen man duschade i en skoldusch. Jobbigt att trycka på dom igen och igen och igen. Melissa var duktig och vissa kläder var fina (bilder kommer) efteråt stod vi och väntade på Hoffmaestro till kanske ettsnåret sen sket vi i det och åkte till Mcdonalds. Blev tre cheeseburgare för mig sammanlagt under den kvällen. Jag kan inte ens äta två under samma dag typ. Men dom satt jävligt fint, ingen big deal.

Var ute på långpromenix med min vovve nu under morgonen, alltid ett bra sätt att vakna upp. Och idag får jag äntligen se American Idol igen! Alltså, ge mig någon serie att följa för jag har fan kollat om alla mina favoriter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0