Känslolös

Vill börja mitt inlägg med; nya blogg.se sucks balls.

Nuförtiden så tycker jag att det är jättekul med facebook-grupper. Roligast just nu är "Vad fan är mobileo?", det är så jävla klockrent och hur mycket tänker man inte så när något i ordlistan inte finns men ord som mobileo gör det. Önskar att jag kom på nåt annat exempel sådär på rak arm men det går ju inte förstås. Har ju typ lagt in alla ord i min ordlista också så kan ju inte testa något heller nej.

Känns som att alla är tpl just nu, vart man än vänder sig. Och det är ju fullt förståeligt när man är lite trött på vintern och snöstormarna bara fortsätter att storma in. Bland annat dåra, jag kan inte veta vad som händer i allas liv utöver det. Jag vet bara en sak om mitt liv - jag går runt som i nån sorts dvala. Jag är inte värsta lycklig men långt ifrån tpl. Jag känner typ inte ens just nu om jag tänker efter, allt är typ skitsamma. Det är alltså nu man ska testa svärdslukeri, gå på glas och alla möjliga eldtjosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0