Mizzie

Kunde inte somna igår även om någon skulle gett mig tusen spänn. Drömde en konstig dröm när jag väl somnade dock. Jag drömde om när Izzie och Alex gifte sig, men ibland var det jag som var Izzie. Sen blev jag/Izzie sjuk av cancerpiller så jag skulle till sjukan. Dom lade mig på en bår men ambulansen åkte iväg med en som hade skurit sig istället. Alex tog då en liten bil och skulle köra mig men flippade och körde ner i bäcken vid Kvarnbäcksskolan. Som tur är skrek han till Owen Hunt, som ibland blev Lollo, att han skulle köra mig istället för det var ju bråttom. Vi tryckte in båren i en gammal Volvo, men sen satte jag mig bara i baksätet. Varför tog vi ens med oss båren? Pga av det så fick Owen Hunt/Lollo sitta i baksätet och köra och sa "Hoppas det inte kommer någon polis". En polisbil från typ 1920-talet kom efter men då körde Owen Hunt/Lollo jääättesakta så att polisbilen skulle försvinna. Så fortsatte vi åka och jag sa: Men dom känner mig på sjukhuset så dom vet vad som ska göras. Upptäckte då att jag/Izzie och Owen Hunt/Lollo var i Haninge och här finns inget Seattle grace. Sen vaknade jag nog.

Drömmar är så jävla sjuka ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0