PH

Igår när jag och mina chicas chillade här efter träningen kom vi in på Paradise Hotel. Jag sa något om att jag skulle söka dit, Cleo ville också. Melissa å andra sidan ville vara med i Robinson eller Melodifestivalen. Jaha. då började ju diskussionen, hur skulle Melissa vara på ön? Hur skulle jag vara om jag var med i PH? Cleo är ju en solklar Jackie och skulle förmodligen också gå till final. Melissa menade på att jag då skulle vara Andreas. Då var det alltså ingen slump att jag lät exakt som honom i en fras för någon vecka sen.

Men förutom Caroline (hon som åkte hem efter första veckan) så kunde jag inte komma på vem Melissa skulle vara som. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0