Snabba cash

Asså jag ORKAR INTE med vädret!!!!!!!!! Inte undra på att jag tittade ut vid elva (det man kunde se eftersom att snön nästan täcker hela mitt fönster snart) och bara drog täcket över huvudet och gick upp nu ungefär.

Jag drömde att jag skulle planka in på Liseberg, höga höjder och allt som jag hatar. Kom inte till Liseberg dock utan till en t-bana. Och jag skolkade även första dagen från skolan, det hade blivit så att alla ungdomar skulle gå om 6-9:an i exakt samma klasser och exakt samma skolor. Gissa om jag var asnöjd? Haha. Hann ju tyvärr aldrig till skolan. Vad drömde jag mer då? Jo, hamnade i en Snabba cash härva och polisen (som var Markoolio) ville att jag skulle beskriva hur Jorge och Mrado såg ut annars åkte jag dit istället. Blev slagen och allting, gömde mig bland hemlösa och allt möjligt, usch usch. Jag ska då aldrig syssla med snabba cash.


Skulle btw vilja ha lugg igen men har ju bestämt mig för att inte klippa nånting förrän efter tävlingssäsongen. Så jävla tråkigt, jag som är klipparn nummer ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0