Sömn

Klockan ringde 9:20 idag. Vad nu, tänker ni säkert. Ja jag med. Skulle in och lämna cv runt 10-snåret och efter det tog jag en tripp till bibblan. Lånade finskaböcker igen och Anne Franks dagbok. Äntligen fanns den inne lixom, sitter och läser lite nu. Ska ringa till kommunen lite senare och ta ut hunden på en sväng, då är min dag klar. Bra sätt att vända tillbaka dygnet. Är ju van vid att sova dubbelt så mycket som jag gjorde i natt. Det är väl då typiskt att man alltid sover som godast när man ska upp tidigt? Jämt är det så.

Min skönaste sömn förra året minns jag så väl. Efter SM dag 2, när Fabest hade tävlat var man så jävla seg efter alla tårar som spillts (ja, och efter tävlingsdagen innan med älskade laget). Vi tog in på samma hotell som natten innan och jag somnade nästan ståendes. Vi var många i samma säng och för att inte bara en skulle få ligga i glipan lade vi oss alla åt andra hållet så alla fick en glipa. Trots att jag vaknade med rumpan i marken somnade jag på en halv sekund den natten och vaknade upp som ur en narkos (eller hur man nu säger). Kunde slappna av och bara titta på tävlingen den dagen också...


Såhär ser man ut dagen innan man tävlar med Eagles.


Kommentarer
Postat av: Lejla



"Såhär ser man ut dagen innan man tävlar med Eagles."



Jävligt snygg med andra ord!!

2010-02-09 @ 13:01:34
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0