The ghost of you

Jag orkar inte mer. You can only take so much... Fan alltså. Kan inte göra mer.

Underbart att träna med mina älskade i alla fall. Ja, dom som var friska. Drog en promenad med Cleo hem och här gjorde vi lite köttbullar med mos. Gottis. Nu har jag ont i benen av all aktivitet från dagen, gick ju faktiskt med min fina vovve på morgonen oxå. Men skönt ju. Jag är inte den som klagar på lite aktivitet. Eller så gör dom ont för den där jävla bänken mitt i dörröppningen, läs mer på nationalchamps vetja!

Ja, och nämnde jag hur jag inte orkar mer? Jaha okej, bra. För det är det enda jag känner just nu. Kan någon bara ta mig härifrån och få mig att glömma? 

 

Kommentarer
Postat av: lejla

åh tack, behövdes! spec min handled!



Du orkar även om det inte känns som det så klarar du det! Äre något du vill lätta på hjärtat om vettu att du kan göra det hos mig, bara en liten påminnelse liksom hihi puss!

2010-02-13 @ 00:33:19
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: Lejla

hehe men ja det gör jag så gärna skaru veta:)<3



naw taack<3<3 Så härligt att ha dig däär vettu!

2010-02-13 @ 20:25:04
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0