Abtronic

Alltså, igår hittade en Melissa en Abtronic här hemma. Så det var ju klart jag testade lite på nedre magen där man typ aldrig får magmuskler. Ja, jag vet inte om det funkade. Tyckte det var läskigt varje gång man skulle höja nivån för det blev sån stor chock först. Skönt att typ bara sitta och titta på tv men ändå göra "600 situps" som dom menar. Även fast det inte känns som det idag. Men den här grejen kan man sätta överallt och det är hur grymt som helst! You name it, abtronic fixar.

Ska hur som helst ut och promenera snart, vet bara inte vart jag ska gå. Om jag har en destination (typ om jag går till träningen), så skulle jag kunna gå hur långt som helst. Annars är det inte riktigt likadant. Jag ska bli så mycket finare detta år. Hörde ni det? Finare och inte bara fin. Så jag är inte så missnöjd som vissa kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0