'Cause you're worth it!

Alltså, varför gör jag alltid sån stor grej av att tvätta håret?! Det är väl bara att tvätta håret, vad fan kan hända!? Jag är så jävla noga med att inte tvätta för ofta, sen när det ändå gått flera dagar så tänker jag "Men behöver jag verkligen tvätta det?", "Inte direkt så att jag ska göra något speciellt..", "Jag har ju ändå bara i tofs".

Någon mer som håller på sådär? Nu sitter jag och velar. Om jag inte tvättar det nu kommer det fan aldrig ske känns det som. För det händer inte direkt värsta mycket just nu såå jaa, ni kan ju räkna ut själva. Annars brukar jag börja tänka att jag kan tvätta håret så slipper jag tvätta det på skitlänge sen. Jag kommer ihåg efter nyåret 07/08 att jag inte tvättade det på flera veckor...


... Det funkade ju bra tills det började lukta typ, visar sig att det inte är så hygieniskt att skippa tvättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0