Computer fail

Just nu är det både Lets Dance (som jag inte ens brukar följa) och På spåret. Tänkte sätta mig ner och titta på något av dom men tänkte sedan; Aaa fast nej, datorn har nog mer att erbjuda. Så jävla fail. I nästan 99 fall av 100 så har faktiskt inte datorn mer att erbjuda än vad en vanlig tv har. Enda grejen är väl att man kan välja själv vad som visas på datorn. Jag känner mig så lost när jag inte har någon serie att titta på. Nyligen följde jag en miljon stycken och nu ingen. Vad fan hände?

Får väl läsa igenom TB & TR en gång till helt enkelt. Thats what fridays are for!

Posade rejält i webcam imorse för att ta en bild på mina rosiga kinder. Ser nu att de inte syns så mkt. Det rosiga alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0