Du suger

Idag skulle jag inte gå ut med kära hunden så jag tog tillfället i akt och låg kvar till två efter att ha tittat på både Ellen & Oprah. Nybäddat och allt, så jävla mysigt. Sängen är väl egentligen det enda i mitt rum som är rent just. Måste typ tvätta mina kläder som legat på golvet i typ en månad. Det kan ju inte vara bra för dom. Tänkte rensa min garderob lite idag också sen. Är dock så jäävla otagg på att städa upp allt och det är ovanligt för att vara mig.

Annat som gör en otagg är det här äckliga vädret! Jag har ändå lyckats dra mig iväg till centrum för en sallad och glass-köpning. Tar nog några avsnitt av Paradise innan jag sätter igång med att städa. Btw, tack hela Sverige för att ni jiddrat om att Cimon åkte hem senast. Och appropå det, varför gillar folk honom så mycket? Ser ju ut som en liten pojke och är typ skitdryg.

Kommentarer
Postat av: Sara

men han säger vad han tyyyyycker jöh. Kristoffer is the shit.

2010-01-27 @ 22:11:01
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0