Fina människor

Puh. Äntligen är det kväll. Nej dagen var inte jobbig ens, ganska trevlig faktiskt. Har ju fått spendera den med dom människor jag trivs bäst med. Hallå, till och med en snabb promenad med Lejla ju. Jag har tränat lite utöver älskade lagets träning och så gick jag hem med Melissa också. Känns skönt i efterhand, hurtig period på g? 

Har tänkt lite på en sak. Vissa människor är så jäkla konstiga att man inte kan förstå för nåt i världen varför dom beter sig som dom gör. "Hur tänker hon?", "Varför sa han det för?" medans andra bara fattar. Jag har vissa fina här runt omkring mig som bara fattar. Bara man säger något så känner den samma och håller med. Om den skulle tycka nåt annat så blir det ändå inget problem. Det är inget krångel, det bara är som det är. Sånna fina vänner ska man hålla hårt i, för man behöver verkligen förståelse här i livet. Vad fan skulle man ta sig till annars?

Ska nog duscha mig nu. Puss alla mina fina nära.

Kommentarer
Postat av: Lejla

PUSS FINA DU! <3

2010-01-31 @ 23:45:14
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0