Hej, är Mindy eller Melissa hemma?

Igår såg jag på Transformers 2. Jag vet inte jag, gillade nog Megan & Shia som par där alltså. Dom var roliga. Fina också. Spiderman gick ju på ettan senare och den missar man ju inte. Hann även med att se på Robinson, fick mig att vilja åka utomlands.

Nu när jag är inne på filmspåret så såg jag Sea monsters 3D idag på Cosmonova. Nostalgiskt att vara på museum och allt. Jättemysigt!

Och har ni tänkt på att folk alltid bara åker hem till folk i serier eller filmer? Liksom utan förvarning och allt. Ser dom inte något som dom inte borde ha sett så är det att personen inte är där eller så är den det och då stannar ändå gästen i typ en sekund innan den säger "Jag måste gå nu, men vi ses sen". Det händer ju bara inte! Känns ju lite som när man var liten och knackade på sina kompisar och frågade om dom var hemma. Vem gör så i äldre dagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0