Jag jag jag

Jag önskar att jag hade massor av pengar.

Jag önskar att jag kunde åka utomlands femtio gånger per år.

Jag vill inte veta hur hösten kommer att bli men snart är det oundvikligt.

Jag är rädd för intrycket en enda person kan göra. Du är ju egentligen inte speciell!

Jag längtar sönder mig till US and A.

Jag saknar tiden då Peter & Torian var här och vill att dom ska komma tillbaka nu.

Jag önskar att folk inte behövde förändras med tiden.

Jag önskar att man kunde kontrollera allting!

Kommentarer
Postat av: Lejla

Dom två sista, verkligen! o såklart utomlands o pengar haha Men vad är oundvikligt till hösten?! Du vill inte tänka på det men berätta för lilla mig iaf!

2010-01-07 @ 21:48:09
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0