Vad fan är Svt och 4an?

Ja man kan ju säga att jag var lagom mör efter söndagens träning. Skönt på ett sätt. Enda sen min käraste hämtade mig efter träningen har jag bara chillat med honom. Mysigt. Imorrn, ja om några timmar faktiskt, lämnar han mig för landet till väst. Norge alltså. Säger alltid "Ses i Maj då!", och det kanske är så det kommer bli... Sorgligt. Singelliv utan singelliv.

Just nu sitter jag och smygskriver eftersom han sover. Såhär tidigt kan ju inte jag somna. Tittar på tv-tablån och tänker "Åh det där är kul", "Ja det började nyss" men får genast slå bort dom tankarna då han varken har 3an eller 5an. Vem har inte dom bästa kanalerna? Hmm... Får väl se vad jag hittar på här.

Hörs när jag kommit hem till rolig tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0