Vampyrer

Så nu är jag ikapp i paradiset. Och okej, kan förstå att det blev lite chock att Cimon åkte. Vettefan vem jag ska heja på nu när inte ens Stefan finns kvar. Typ ingen aning.

Min städning tog typ hundra timmar. Just nu sitter jag och tittar på The Vampire Diaries. Säger bara såhär: Alla vampyrgrejer är exakt likadana och den här sämst av alla. Det här är verkligen en blandning av True blood och Twilight som ändå är rätt olika om man ska vara petig. Fast i den här serien har dom försökt få Edward-rollen att vara skitlik Edward. He he, försöka går ju... Får se om jag ska följa eller inte. Har blivit för vampyrkräsen och den enda som egentligen duger är väl min älsklings Cullen. True Blood-Bill är bara äcklig och så jävla osexig.


Ser ni eller? Töntigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0