Vilken service

Träning gick fan fett bra idag. Vet inte vad alla hade käkat innan men det bör vi alla fortsätta att äta. Älskade laget alltså, vilken kämparglöd! Ha ha.

Kom nyss in från promenix med mamma och voffski. Skönt. Är ju ute och går hela tiden numera, love it. Roligaste idag var ju när vi ska hoppa av vid centrum så får Melissa ett "Åh nej tog jag inte med mig allt?"-ryck och upptäckte att hon faktiskt glömt lite saker. Karolina som är så snäll körde tillbaka oss till svartis för att Melissa skulle hämta det. Vilken servicecoach vi har! Hon fick i alla fall lite lite bensinpengar av mig, så det var ju inte helt bortkastat för hennes del! Lixom hallå, 3 kronor och 50 öre PLUS 20 minuter extra med mig & Melissa. Kap!

Undra om man kanske ska lägga sig snart. Somnade faktiskt direkt efter Cold case igår! Way to fucking goooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0