Längtan

Nu sitter jag och tittar på España vs Deutschland, förmodligen VM's viktigaste match. Det står 1-0 till spanjorerna, jag som alltid hållt mig till tyskarna detta VM. Borde förresten gå och sova för 10 minuter sen. Längtar bara så himla mycket till fredag så jag hoppas dagen imorrn går fort för då kan jag få vakna kl 4 på natten till fredag och sen möta mina älskade för att åka till EM. Genrepet gick bra idag alltså, råtaggad inför helgen, ska bli så himla kul.

Älskar dessa tider som cheerleader. Därför är det rätt bajs att jobba imorrn, men efter 16 imorrn är jag cheerleader på heltid hela helgen. Bästa. Liten backstagebild från idag. Fina alla är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0