Utifall att

Asså trodde aldrig klockan skulle bli 16:00 idag men till slut blev den det. Rusade hem för att fixa till saker inför Finland men istället gjorde jag inte det och blev klar nyss. Drog verkligen ut på det men nu är jag färdig, hoppas jag, inte glömma dräkten som man gjorde på en viss tävling detta år. Ska över till macken snart och köpa nåt gott och sen duscha, kanske kolla dans och sedan sova. Jag tror jag har åkt på en liten halsfluss men mamma tryckte i mig Kåvepenin fort som satan. Ja fast på mitt initiativ då, vill ju inte bli helt däck som halsfluss gör mig till när det är EM på lördag. Hoppas inte det är så allvarligt som min hals verkar tycka just nu (sluta tramsa dig hals!). Håll tummarna, mer otur kan jag inte ha just nu!!!
Puss. Om vi inte hörs innan jag beger mig så får ni hålla alla tummar för älskade Fabest och älskade laget som ska kötta till stjärnstopp på lördag. Så hörs ju vi på måndag min kära blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0