Cheerleading in the Uppsala

Jahaaja! Äntligen helg kan man säga. Fan vad kött det är. Fast jag har ju faktiskt semester snart, haha. Så mycket orkade jag. Så jag har jobbat bara men även hunnit träna, umgås med käraste och även shoppat. Inte det smartaste egentligen såhär i efterhand men känner lite att jag förtjänar det höhö. Men nästa lön blir det spara spara, man tjänar ju inte jättemycket stålar lixom. Fick mig även lite sol idag efter jobbet. I solariet alltså, men man tager det man haver.

Helgen kommer bli så himla grym! Imorrn åks det till Uppsala med mina åskadar-chicas då dom andra är tränare. Sen är det hotellröj och sen en hel dag till med cheerleading. Lovely. Kommer nog gå finfint tror jag allt.

Senast jag var i Uppsala gled jag runt med lite örnar och tog några SM-guld. Hur kan man inte älska staden då?

Japp, vi var minst lika glada kvällen innan guldet. That's real love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0