But if we did...

Inatt stängde jag av mobilen, det kändes jättekonstigt.

Det känns också lite konstigt egentligen, vad andra människor kan få en att göra eller inte göra. Lite pinsamt är det ju men kan vara fint också.

Har ett sånt jävla sug efter att tatuera mig. Melissa och jag ska ju göra nån gemensam och det är nog det enda man skulle kunna ha råd med under detta år eller nästa eller nästa. För sen ska jag göra en jättestor, om jag fortfarande vill då och det lär ju kosta skjortan och det har jag inte riktigt nu. Men japp, en tatuering skulle vara kul.

Snart blir det lite Idol och ikväll är det Fabestos och sen Vegabaren-häng, probably the best häng in the world.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0