Deppvarning

Lite punktform då.

¤ 90210 är ju så jävla töntiga som kör lite allt som OC har kört på. Avlägsen mamma som haft problem? Check. Stalkerkille? Check. Tjej blir "lesbisk"? Check. Bland annat då alltså har ju nämnt förut att dom spelar in i samma skola. Men whatever floats your boat, jag tittar ju ändå tex.

¤ Känner mig så jävla värdelös inom varje aspekt i mitt liv. Jag trodde att jag skulle kunna bli någon i framtiden, men nu känner jag inte den möjligheten mer. Vad har hänt egentligen? Fail. Allt jag gör blir bara så jävla fail och jag orkar inte känna så mer. Jag brukar ju inte ens faila.

¤ Saker som har resulterat i mina fails; jag går runt i en ständig förvirring utan att veta varken höger eller vänster, jag har två fucked fotleder, jag har en fucked handled (don't know why), ingen förväntar sig något från mig längre, jag blir deppig & besviken av att behöva kämpa ensam, jag vet dessutom inte om något kommer att vända. Har jag ens styrkan längre? Kan jag hitta drivet igen? 

¤ Jag börjar bara gråta så fort jag stänger en dörr om mig och är ensam. Jag känner inte att jag duger längre.


Åh herre. Deppigt allt blev... Ber om ursäkt för det, psykiskt dåligt som sagt. Hur som, kan vara skönt att se tillbaka på sen när jag tagit mig igenom det. För det kommer jag. Väl? Är det kanske bara såhär det ska vara numera? Fan. Jag hatar ju deppiga bloggar. Så vi hörs då.

Kommentarer
Postat av: Lejla

meh åh gulleee, du är så fin och duktig samt smaart! Klart att du kommer bli ngt stort och humöret kommer att vända ska du se, jag hoppas bara det gör det snart för du förtjänar inte o va deppig och du borde inte ha någon anledning till det heller! <3<3<3<3 Min fina, massa kramar och finns det något jag kan göra så tveka inte att säga till <3<3<3

2010-04-01 @ 13:10:26
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0