Det vet alla

Har gjort ett av en miljon viktiga samtal. Men dom blir för många så jag orkar inte ta dom nu. Måtte jag få ett sommarjobb btw! Vem behöver ligga på stranden och sola när man kan ha pengar istället? Typ så tänker jag.

Träning idag, rätt skönt. Och fan vad det blåser kallt! Mitt ansikte blev ju is när jag var ute med hunden min. Det här är tacken för att man trodde att våren kanske var på väg. Nu ska det inte vara nåt jidder mer, mars är ingen vintermånad, det vet alla. Så bort med skiten nu!

2008 var fanimej ett riktigt bra år. Studenten, USA, London och Kreta. Vill vara brun igen. Ligga på en madrass i havet/poolen tills man måste in för sin siesta. Åh, mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0