It's funny because he's fat

Alltså ha ha, vilken jävla rolig kväll! Började dagen med väldigt kort promenad i solskenet, sedan iväg för att titta på en träning. Var ju tvungen att se reaktionerna av en överraskning. Från. Vet inte vad man säger. Senare mot kvällskvisten drogs det iväg och handlade mat och annat gott för lite "lagmys" framför Melodifestivalen hos Karolina. Riktigt kul var det med roliga hemsidor och klipp på tjockisar som ramlade. Eller ja, bara roliga människor som var där kanske. Fick ju även låna hem en bok att läsa. Hur många böcker har jag inte i luften nu? Fan alltså. Fast det är kul, ska faktiskt upp läsa nu hade jag tänkt. Kanske äntligen läser ut Vid floden Piedra satte jag mig ner och grät, började på Anne Frank innan jag hann med det. Så får ta tag i den nu alltså.

Imorrn är det träning också, wihi, tjingeling då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0