Low low low

Så. Nilda är tillbaka - check! Viktor är tillbaka imorrn - check! Nån mer man ska vilja ha hem? Nej just det, alla är hemma efter imorrn. Om inte det vore för att Peter bodde i USA och inte här skulle jag vilja ha han hem hit också. Men snart träffar vi ju honom igen. Man saknar han mer för varje år. 

Ska upp när som helst och läsa, titta på tv, leka med datorn och känna som att jag kurerar mig. Men helvete, det händer ju så mycket just nu! Känns det som. Får i alla fall sova ut imorrn och förhoppningsvis blir det träff med Nilda och sen på kvällen ska jag möta upp Viktor som anländer från Norge. Känns som något att se fram emot juu. Därför vill jag känna mig lite mer frisk imorrn. Ja just det, glömde ju säga att blev förkyld på väg till träningen. Då bröt det ut i alla fall. Dålig tajming kan jag känna där. Nåväl...

Aaa vaddåra, chillar bara lite i Flo rida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0