Mysis

Alltså. Helt död. Inte så jävla lätt med en comeback alltid. Men skönt att ha den gjord nu. Stolt över att jag slutat tramsat mig lite. Klapp på axeln. Så Lejla, det funkar, go for it!

Drog en 25-minuters efteråt och det var nog det skönaste jag varit med om på länge. Sket i vart man får veck osv och bara låg där och var död, promenix hem där tacos och Solsidan väntade. Sen blir det även lite Idol och Greys. Mysfredag med andra ord. Imorrn försöker vi att styra upp nån sorts lagkväll så det blir en myslördag också! Jag gillare, hur mysigt får man ha lixom?


Kommentarer
Postat av: Lejla

hihi FAN VA GÖTTT!!!<3<3<3<3

2010-03-05 @ 22:25:38
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0