Övry day

Nu när jag kommit från att tränaträna känner jag verkligen hur mkt jag har tränat på senaste. Nästan hela förra veckan. Känns väl alltid mer såhär i slutet. I don't ork as much om jag tränat övry day. Ja, logiskt nog. Men imorrn är det chilla och sedan ska jag vara så jävla laddad till träningen på tisdag. Så jävla taggad (nya Mindy alltså) och jag ska aldrig acceptera någon trötthet igen. Känner en förkylning på g också, slemmig i huvudet och kroppen är 2 sek efter slemhuvudet. Nej usch. I won't accept.

Händer ändå rätt mycket nästa vecka. Eller det är i alla fall lite homecomings på g. Om allt får gå som det borde. Schyrre då? Bring everyone home pronto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0