Bra dag hittills

Alltså jag fattar ingenting. Ställde klockan på 11 idag. Men vaknade av mig själv strax innan klockan 13. Ringde klockan ens? Stängde jag av den? Vad hände egentligen? Skulle ju gå upp så "tidigt" så jag skulle kunna bli lite sömnig tidigare ikväll. Ska ju upp hur tidigt som helst imorrn så vore ju bra. Fast där är man ju körd nu i alla fall. Får bli att träna fett hårt och bli trött på så vis istället.

Har hur som helst varit duktig idag. Städat upp i rummet, läst igenom arbetsböckerna och ska dammsuga senare. Mitt rum är tydligen en sandlåda (jävla djur). Perfekt att 90210 har laddat klart så jag kan chilla med det. Duktig och effektiv Mindy idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0