Pöörtey

Har gjort en pööörtey lista på min Spotify (säger man så?), varför vet jag inte, men den kommer hur som helst väl till hands när man bara ska tagga till nåt. Oavsett det är en utgång, middag, om man ska träna lite eller en tävling på g så funkar pööööörtey i alla lägen. Det är rätt nice. Pörthey.

Har i alla fall gjort mig ren och målat naglarna. Funderar dock på att byta färg nu när Melissa köpt en jättefin. Hmm... Ska nog sminka mig och välja kläder allra först. Innan jag gör om nåt som redan är gjort. Känns rätt smart. Skönast av allt är att vi tar bilen till Lilys skiva. Bilen är ju dock alltid med på alla sorters utgångar. Glöm nattbussen, vi glider i Fiaten.

(Kom på att jag säkert inte ens nämnt att jag ska på Lollos skiva idag. Så nu vet ni ju i alla fall.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0