Possimpible Eagles

Gud vad jag har hunnit med saker! I fredags så blev Lollo min nya bästis då hon körde mig till min käraste i fjärran land. Så där tittade jag lite på Kick ass men däckade rätt hårt efteråt. Sov ungefär 12 timmar, extrajobbade några timmar och mötte upp käraste för middag och bio. Pippa Lees nånting nånting liv såg vi. Minns inte exakt vad den hette. Konstig rulle som varken var bra eller dålig. Somnade återigen rätt hårt vid läggdags.

Och nu är jag här, träning strax. Är det inte alltid en vecka innan som man brukar bli helt sjuuukt bäst? Jo det tror jag, svårt att egentligen kunna göra bättre men allt är möjligt. We go beyond what is possible, where the possible and the impossible meet, to become... The possimpible. - Barney Stinson

Litet quote sådär, passade rätt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0