Väderpäder

Asså älska vädret. Drog bestämt till Svb idag, låg på en matta ute i solen medans lagen körde uppvärming och allt sånt tråk. Så nästan hela två timmar i solen fick jag. Är man brun eller? Nej inte värsta, har man tappat brunsting eller vad händer? Hmm. Det är ju dock helt solklart att mina helger kommer tas vara på som fan denna sommar om vädret fortsätter som detta. Köpte lite sköna "toppar" idag också. Tre st bandeuaktiga-bomulls-toppar. Om man inte orkar med varken bh eller bikini i sommar. Himla bra!

Min käraste är btw uppe i Dalarna, där naturen är så himla fin. Men här i Stockholm, som också är himla fint grillas det med mina chicas. Mysigt värre. Kvällen är ännu obestämd. Vad drar vi till med?

Kommentarer
Postat av: Lejla

sv: nej men ser man på! Första gången jag såg den hade jag inte pengar då fanns ALLA KVAR sedan när jag fick av mamma fanns bara TVÅ Kvar varav en var i min storlek, det kallas lycka:D

2010-05-23 @ 11:22:03
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0