Way to go

Är rätt nöjd med mig själv efter dagens träning. Eller nej, sjukt nöjd. Känns jävligt bra i själen att jag tryckt mig igenom spärren som jag hade. Som att jag haft ogiltigt busskort hur länge som helst. Får bara fortsätta med att trycka på och inte sluta tänka på vart jag ska. Skönt i själen. (Peppar peppar, ta i trä - just in case)

För att fira, eller nej det blev bara så, åkte vi och åt middag på Vegabaren efteråt. Nyss avnjöt jag lite marängswiss också. Tyckte att det förtjänade jag. Sitter här med mina chicas och det är jävligt mysigt. Har glömt bort beachen lite efter hela Arlandasemestern och valborgen. Men nu minns jag den och lite måtta får det vara. Fast man ska ju få njuta också och idag var en sån dag.

Snygg man kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0