Yesterday

Fan vad skönt det var att duscha igår alltså! Mina naglar blev fula och allt blev stressigt. Sen gjorde det inget för Friday's är så jävla grymt. Sen, hör och häpna, drog vi även ut efteråt. Hej cheersverige! Det var lite mer trevligt än vanligt när jag brukar vara ute. Men det är ändå inte helt min grej fastän det kan vara kul ibland. Kom hem runt halv fem så då hade jag nästan varit vaken i ett dygn, kändes lite. Somnade hur fort som helst när jag lade mig i sängen. Tanken var att sova ut utan klocka men kom på att då skulle jag aldrig vakna. Ställde den på 14:15 och tänkte att då har jag ändå tid att vakna innan den. Not. Sov ändå vidare till klockan tre. Nu är jag fortfarande trött.

Jävla tidiga mornar. Idag/ikväll vet jag inte vad som händer men något mys kan man ju hitta på. Jag har fortfarande inga bilder att erbjuda, men dom kommer väl någon gång skulle jag tro.

Här är iaf en bild från förra Friday's myset. Så jävla snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0