Zombievecka

Kommer till jobbet idag och känner att klockan 7 är en jättetidig tid att börja jobba på. Blir tillfrågad om jag kan börja klockan 6 resten av veckan då någon är sjukskriven. Okej att jag slutar en timma tidigare också då. Men alltså... Om jag redan får gå upp 05:35, får jag gå upp 04:35 den här veckan då? Det är ju typ när jag går och lägger mig på helger. Ja, jag sa ja alltså. Men det är bara och kötta. Bara sova tidigt ju! När måste jag gå och lägga mig nu, klockan tjugo? Check! Zombievecka för Mimiboy med andra ord.

Satt för övrigt och myste med en grekisk rulle (mat alltså) på medis med käraste efter jobbet. Nu sitter vi och lanar. Skulle vilja baka något, men ändå inte...

Ps, jag har tänkt på Grey's hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0