Grym söndag

Asså hur trött var inte jag efter bion igår? Däckade på nattbussen av helt fel anledningar (ha ha). Filmen var rolig stundvis men jävligt, jäääävligt konstig. Ibland undrade man vad man satt och kollade på egentligen, fast på ett bra sätt!

Tog en rejäl sovmorgon till kl 14 idag. Jag och min, fortfarande levande, kisse sov tillsammans hela natten med ett grymt system. Inget trängas och ha sig, inatt visade vi (han) hänsyn och jag sov i alla fall sjukt gott. Mysigt att vakna upp med en kisse i famnen.

Dags att rösta idag. Jag har nog bestämt mig nu tror jag. Känns stabilt. Sååå dags att bege sig mot centrum snarast och sedan träning. Förutom att jag måste plugga ikväll är det en grym söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0