Plenty!

Men jag vet, jag är hur tråkig som helst. Det är så jävla mycket att hinna med bara och när man har tid över, ja då vill man ta vara på tiden man har över! Har inte ens hunnit se nya Grey's, det är skandal och då är man fan upptagen. Dock har jag lyckats fint med att kolla ikapp mig på Entourage, Cougar town, True blood, 90210 och Gossip girl. GG hann jag med två gånger till och med. Himla fin prioritering av mig så nu får jag kötta sönder hela veckan för att lära mig lite grejer inför tentan. Öhrm, när fan blev man en ansvarsfull nästanvuxen? Tråkigt är vad det är.

Ps, snart är det camp! Nog skulle jag vilja vara tillbaks i Florida (mest Brandon) igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0