Skolinlägg

Alltså waaah. Synapser, basala ganglier och det är neurotransmittorer som frigörs! Det är exakt det där som bara rusar runt i tankarna. Jag kan fan ingenting inför min tenta imorrn. Ingenting fastnar! Så jag är nervös. Inför ett prov lixom, that's a first. Ska bli så jävla skönt när jag är klar med det! Då är det start på ny kula och då behöver jag inte känna att jag ligger efter. Så då kan dom få bring it on. Imorrn klockan nio börjas det i alla fall så jag behöver inte ha ångest så himla länge till. Sova ska man ju också försöka hinna med, det är tydligen viktigt innan sånt här.

Några timmar kan inte spela så stor roll ändå. Om man inte ska läsa igenom en sista gång sen bara hoppas på det bästa. Jag litar ändå på min hjärna, så måtte den inte göra mig besviken. Uppdatering sker imorrn! (Vet inte ens vad jag skrivit så det får se bajs ut helt enkelt)

... Inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0