USA sammanfattning

Okej. Eftersom det behövdes att jag berättade om min resa så kommer det nu!
Allt började med att flyget åkte upp i luften femtiomiljoner timmar för sent. Flög väl någon timme och då säger dom att vi ska vända tillbaka till Arlanda för planet hade nåt fel och då kan dom inte flyga över Atlanten. Nog att man fick flashbacks från VM-resan med förseningen och sedan när vi vände om kändes det bara omöjligt att få komma till USA. Vi fick spendera natten på vårt älskade Hotell Uppsala. Så en dag senare fick vi flyga och då gick allt, hör och häpna, smidigt!
Den första dan åkte vi till Clearwater beach. Himla fint men fööör varmt. Låg nog mest i havet eller gick längs stranden. Efter det drog vi helt spontant till Brandon för att träffa på Peter och kolla på lite träningar. Och det var just till Brandon vi åkte dagen efter också! Då var det ju Sr Blacks träning och ofta man missar det? Hann dessutom med lite voltträning med alla grymma coaches. Dessutom hann vi åka vilse i 40 minuter till mallet som låg 3 minuter bort när vi skulle förbi Victoria's secret sådär mellan några träningar. Vi hade inte huvudet med oss så många gånger av bilresorna.
Brandon var avklarat och då återstod Wet'n'Wild. Så. Jävla. Roligt. Jag som inte ens gillar just vattenparker så himla mycket men det var lätt värt. Min favorit var en variant som heter "Lazy River". Där ligger man på en ring och flyter runt i en flod, tog runt 10 varv på den. Bara flöt runt och chillade järnet. Universal & Island of adventure fick bli dagen efter. Blev stressigt mot slutet då dom stängde "tidigt". Men jag fick se Hogwarts och Harry Potter-landet. Jag hade dött och kommit till himlen. Den natten gick vi på bio och såg Step up 3D.
Dom sista dagarna var det bara shopping, shopping och shopping. I snitt kanske man låg och solade varannan dag, så mycket man orkade alltså, det var som sagt för varmt att bara ligga så jag badade mest istället. Den lilla färg man fick har för länge sedan försvunnit, så jävla inteee kul. Vad mer? Nä. Nu får det nog räcka. Det var så jävla skönt att vara där! Bilder finns på face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0