I'm alive

Okej, alltså jag vet att jag bloggar dåligt (sorry ni få trogna läsare men följ twitter om ni saknar mig too much). Man skulle ju kunna tro att jag har hur mycket tid som helst när jag är halvhandikappad men icke. Tog en spontanroadtrip till Uppsala där vi hade en fest-ival med lite sangria och HIMYM. Bäääst. Sen var det massa sjukgym och idag träning med örns. Imorrn ska jag vidare till nåt festivalaktigt i norra Dalarna med min man. Kommer hem typ när jag ska åka till Turkiet. Men när jag väl är hemma från Dalarna kan jag bjucka på bilder. För så mycket tycker jag att min blogg förtjänar i alla fall. Bevarar ju minnen här banne mig. Ser förresten massa bilder på folk som är utomlands och snart är jag också det, så sjukt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0