Someday

Jag har tänkt så mycket på livet på senaste tiden. Framtiden. Man kan inte bestämma vad som ska hända, ändå så kan man ändå känna hur man vill att det ska vara, hur det skulle kunna vara samtidigt som man inte vet alls vad man vill just nu. Det är ganska sjukt. Och numera går jag bara runt i en bubbla med samma saker som händer jämt. Folk försvinner, jag ska träna & träna, massa att göra men inget som egentligen är riktigt kul (förutom min träning). Jag gillar inte måsten. Jag har svårt för människor för majoriteten är bajs. Tråkigt. Tråkigt är livet just nu och jag har svårt att fixa till den biten, kanske har jag gett upp. Men det ljusnar nog snart av sig själv får jag hoppas.

Kommentarer
Postat av: Ida

Remember to turn on the light

2011-12-17 @ 22:18:05
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0