Bakverk

Idag ser jag ut som hej kom och hjälp mig. Usch. Känt mig äcklig hela dagen efter för lite sömn inatt. Upptäckte runt halv tre inatt att föreläsningen kl 10 idag var obligatorisk, hade tänkt bege mig till den sena kl två men nej nej. Smutsigt hår och bara äcklig. Försökt boka tid hos sjukgymnasten också men orkar inte vänta i telefonkö!!! Ska i alla fall sätta mig på cykeln i hundra år snart och sen köra lite benövningar, har bara kört styrka med knät på senaste så nu är det dags för rörelse! (Slipper jag åka iväg också he he)

Ikväll väntar mys med mannen. Och här är en gullig grej jag fick av Mel från kryssningen i helgen. Trosbakelse från Björn Borg. Gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0