Pannskott

Asså fyfan. Jag har pluggat ingenting. Har varit helt matt under min sjukdom och jag är ju fortfarande sjuk. Sa jag sämst tajming? Min man var till och med hemma på besök här från onsdags tills idag. Pigg_tjej_90 kan man ju inte påstå att jag varit. Men har haft mysiga, mysiga dagar nu med vila (vilosällis är ju bäst) men jobbade i lördags ändå. Fail för min hälsa. Sen var det melo och mer mys igår kväll, var till och med på museum efter jobbet! Inget plugg orkade mitt utmattade jag med och paniken klär mig inte. Är man så dålig att man failar på en omtenta? Ha ha åh nej. Hur sjuk jag än är nu så får jag lov att kötta mig igenom det nu i några timmar och imorrn typ hela dagen. Nämnde jag massa arbeten att fixa oxå? Varför blev jag sjuuk!?

Träningen gick dock bra idag. Rätt prioriterat där i alla fall. Dags att skjuta sig i huvudet nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0