Sen natt

Nu är det bara massa plugg som händer i livet. Kom upp senare idag än planerat eftersom jag fastnade på Big Brother och Tool academy på kanal 11. Vad hände lixom? Den har ju bäst utbud om nätterna nu! Smått trött är jag alltså nu. Ska iväg och träna knät och sen är det ännu mer plugg som gäller. Sparar mina serier till ikväll istället, då orkar man aldrig sitta och läsa ändå... Även fast jag helst vill se nu, men det är knappt spännande längre och en återförening verkar fett långt borta så att aa, ingen stress med andra ord.

Heja Mimi! För övrigt känner jag för någon förändring. En stor! Det är bara sånna dagar nu antar jag, jag gillar ju att köra på vinnande koncept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0