How it ends

Ja men vart har jag tagit vägen? I måndags var det heldagsplugg på Stadsbiblioteket. Grupparbete gjordes klart sedan satt jag kvar till middagstid med plugg till min omtenta. Avslutade med alla hjärtans dag middag på Fridays med mina tjejer.

Igår var bara hets som vanligt, tur att man är sjuk och inte behöver tänka på att trycka in sjukgympa också just nu! Blev i alla fall skola, plugg, GG och dubbelträning. Avslutades med ännu mer plugg. NU är min omtenta över så att nu lämnar jag den tråkiga skiten och siktar på nästa tenta nästa vecka, ha ha. Får jag inte vila nånting? Träning ikväll med, ska hosta mig hela vägen dit. Nu ska jag se på alla missade serier! För övrigt känner jag mig lite som dansen Kent & Neil dansade till låten nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0