Helgen

Igår var det fireri av Lollo på Fridays, efter massa mat och milkshakes dog jag av trötthet. Hade faktiskt jobbat på dagen! Drog hem runt ett och rååådäckade efter lite nattmassage. Något trött var jag. Sov ut lite idag, men var inte piggare för det, och mötte upp Lejla i stan för lite catch up's. Nu har jag till och med hunnit träffat älskade laget där Mirre körde en överraskningsvisit, jätteroligt var det, så nu jävlar blir det fart i Svartis. Idag blev en liten plugga-inte-dag. Men imorrn börjar en helvetesvecka. För mycket att hinna med att jag dör. Inget nattsällis får man heller... Eller??

Ska fortsätta med mina serier nu, får passa på när jag tillåter mig att chilla. Sängdags ändå snart. Här nedan är förresten en bild på ett av alla mellandagskap, jättemysig och varm kofta som är "pälsig" av sig, sån har jag spanat efter så det var lugnt att jag köpte den. Sen har vi ju sessan med på bilden också, hon var ett julkap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0