Framsteg och så bakåt

Jag var utanför huset idag! Sjukgymnasten tyckte min situation sög för diverse anledningar. Men äh, bort med skenan och jag kommer löpa en marathon! Sedan åkte jag till Sickla för att kolla lite cheer. Lovely. Mitt smalben är svullet och har blödningar (vad fan det nu kallas för), med andra ord, inre blåmärken av något slag. Gör sjukt ont med skenan som trycker på. Visst har jag fina knäupdates? Ledsen, men det är det enda mitt liv består av nu.

Kanske blir lite lagpartej imorrn om jag lyckas ta mig nånvart. Då har jag varit utanför huset 2 gånger, yay me! Det enda bra med att ha varit "ute" är att mina kvällsprogram är i repris nu (brukar ju kolla dubbelt) och nu blir det bara en gång av dom avsnitten idag, lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0