Hinner inte

Asså nej, jag hinner knappt med mitt liv nu!! Nyss hemkommen från Malmö där mina fina tjejer tog RM-silver. Så himla duktiga har dom blivit och jag fick sötaste katten av dom i present. Skolan är (i princip) klar och jag ska operera mig på torsdag. Jag är sjukt nervös. Tänk om jag dör, tänk om jag får ett jättefult ärr eller jättefult ben, tänk om mitt ben aldrig blir som förr igen, tänk om det blir en infektion? Fast då kommer jag ju bara på att mitt ben är ju inte "som förr" nu heller och chansen blir ju större med operation. Fyfan. Undra om jag kommer ha sjukt ont. Palla det...

Kommentarer
Postat av: Lejla

Grattis duktiga du! Operationen kommer gå så bra så! Lycka till o oroa dig icke <3 massa kärlek!

2011-06-06 @ 20:11:50
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0